måndag 14 september 2009

happy day !

h e j s a n !
nu fick jag något tanke i mitt lilla huvud att jag skulle blogga lite , den här dagen har varit lite så att jag har kommit på massa knasiga och riktigt tokiga saker , en riktigt rolig dag har jag i alla fall haft ! jag har skrattat mest hela dagen , åt allt och inget , sånna dagar gillar vi .
hihi , vi hade orientering idag också , jag sprang med linnéa , eller ja 'sprang' . jag kan ju inte sitta här och säga att vi sprang hela tiden , för du ljuger jag . nog om det , vi klarade det ganska bra , måste jag säga . . . tills vi skulle hitta kontroll 11 , den fanns verligen inte , sen insåg vi att vi hade svängt in på fel väg . ja ja , tillslut stod vi bara där och skrattade åt oss själva ! vi hittade i alla fall tillbaka till skolan , något sent kanske vi kom . . . och när jag tog av mig skorna märkte jag att jag hade fått ett hemskt skavsår som blödde och gjorde hemskt ont . men jag överlevde det med !
vi hade spanska idag också , spanska läraren är såå rolig , vi skrattar precis varje lektion , fast idag var det också cagla som stod för det roliga !
eftersom malins moppe äntligen är lagad så får jag nu skjuts till skolan av henne , tack malin ! <3 idag efter skolan skrev jag lite på so arbetet , känns som om det inte kommer gå så speciellt bra på provet , inget jag ser fram emot precis .
om en liten stund kommer malin hit och ska kolla på one tree hill med mig , något jag ser fram emot !
vi hörs gott folk , p u s s !

1 kommentar:

  1. haha , spanskan är såå mkt roligare men ändå fattar jag inte ett skit (:

    SvaraRadera