måndag 19 oktober 2009

19/10-09

idag när jag vaknade och tittade ut genom fönstret hade det snöat, igen. . . då kände jag hur jag bara ville lägga mig i sängen igen och dra täcket över huvudet och sova hela vintern, ungefär som björnar gör, dom går ju i ide. jag hade verkligen ingen lust att gå till skolan då.
men jag pallrade mig iväg ändå, måndagen började så trevligt med no prov, det gick faktiskt bättre än väntat. jag , malin & linnea blev också klar med spanska arbetet idag, känns toppen!
skoldagen gick segt, men till slut blev klockan tre och vi fick gå hem. malin följde mig hem för att kolla på one tree hill, jag älskar verkligen det programmet. det känns som alla där tillhör min familj, och det vore ju inte helt fel om det var så i verkligheten heller.
nu sitter jag och pluggar till svenska provet imorgon, och väntar på att maten ska bli klar någon gång, jag är super hungrig. hoppas det blir pasta idag! :D
see you later !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar