onsdag 2 december 2009

all i want for christmas is you.

det här inlägget är tillägnat till julia, som tyckte det var dags att uppdatera. ;)
det var ju ganska, eller väldigt länge sen sist.
mycket har hänt egentligen, det har varit höstlov, den första snön har kommit, och det har till och med hunnit bli december månad.
jag har också hunnit med en utomlandsresa, till kanarieöarna, gud så varmt och skönt det var, jag vill tillbaka!
det är heller inte långt till min femton års dag, och absolut inte långt till julafton!
med det är det heller inte lång tid kvar på året, tänk så fort tiden går, snart har jag gått en hel termin i nian, det känns som jag nyss började sjuan. . och snart är det dags för gymnasieval också, tur att jag har bestämt mig. men ibland tvekar jag, tänk om jag väljer fel ?
efter det här inlägget ska jag försöka uppdatera lite oftare, en gång i veckan är ett minimum, jag ska verkligen försöka oftare, I promise!

1 kommentar:

  1. vilken ära ;). när ska vi ha vårat traditionella pepparkakshus-bak? pussss.

    SvaraRadera