söndag 4 juli 2010

out of the darkness and into the sun

min blogg är inte längre en levande blogg . .
det är nog inte meningen att jag ska ha en blogg , eftersom jag aldrig har varken tid eller lust att skriva .
jag antar att det här får vara en sån blogg som bara uppdateras ibland . . : )
på den senaste tiden har mycket hänt , för att nämna några saker ; jag har varit på bal , slutat 9an , fällt många tår , firat examen & midsommar , kännt in sommarlovet med sol & bad på nore , fått ny mobil ( så nu vågar jag lova liiite fler bilder ) jag har även hunnit vara sjuk , jag som aldrig är sjuk på sommaren annars , men nu när det är riktigt varmt så ligger jag hemma med feber . men igår kunde jag inte stå emot längre , utan jag åkte till nore , och det var inte något av de bra saker jag har gjort , tänk er att ha feber och ligga där i grym värme , det är inget jag rekomenderar !

den senaste veckan har vi haft besök av tremänningar som var här på semester i sin stuga ,
trevligt !



storasyster & lillebror ångman i en kylväska


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar