måndag 24 januari 2011

all these things I hate will revolve around me

nu är jag tillbaka igen efter helgen, har inte kunnat skriva på hela helgen då mitt internet har strejkat av någon konstig anledning, men nu är det igång igen.
idag har jag varit i skolan, blev en jobbig dag då jag inte har sovit mycket alls i natt, kunde helt enkelt inte somna, hoppas verkligen jag kan det ikväll.
idag fick vi reda på att vi ska ha prov i datakunskap imorgon, om jag får säga det själv så tycker jag att det var dåligt planerat av läraren att tala om det dagen innan, men sånt är livet.
efter skolan tog jag en springtur, sprang så mina vader började krampa och mitt knä började knaka trodde ett tag att jag skulle ramla ihop, men jag klarade mig hela vägen hem!
nu ska jag plugga i dom 15 minuterna som är kvar, innan halv 8 hos mig börjar !
pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar