söndag 17 juli 2011

they say time heals everything, but I'm still waiting

Idag har jag tjänat lite pengar igen, hoppade nämligen in och sålde jordgubbar lite extra sådär.
det passade ju bra med en jobbdag, när vädret inte verkar vara på min sida, vart har solen tagit vägen ?
hoppas det blir fint till veckan när vi åker till stockholm.
om jag längtar tills det ? - jaaaa !

vill bara bort från det här stället, är trött på folket här, personer som kan göra en så ledsen och så sårad genom att titta på en, eller genom att inte titta alls. blickar och ord som sårar. den där känslan av ett hugg i hjärtat, eller i själen, som nu mera är helt trasig, och som inte kommer bli hel på ett bra tag, kanske aldrig någonsin. vart tog mitt liv vägen ? vart försvann min livslust ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar