fredag 16 december 2011

my heart is refusing me

Idag är det äntligen underbara fredag , dagen som ger mig känslan att bara gå och lägga mig direkt efter skolan, dra täcket över huvudet och bara ligga där hela helgen, ibland känns det skrämmande att bära på dessa känslor, men det är ju sanningen.

Idag har jag och linnea slitit som två galna myror med att försöka hinna klart med våra jackor innan jul , men det känns mer och mer omöjligt , men än finns möjligheten ! Och jag som den smarta person jag är var helt säker på att det var två veckor kvar till jullov , istället för en , tills igår då jag verkligen insåg att det knappt är en, känner mig en aning efter .
Ikväll käkade vi langos här hemma, sen begav jag mig till Malin en stund , där vi såg på film, eller hon såg och jag sov , trevligt sätt vi har att umgås på, fast här uppskattas den lilla tiden ändå !
Nu ska jag krypa ner i min säng, dagens höjdpunkt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar