måndag 2 januari 2012

I maj hade vi klassfest med gamla klassen, åt årets första jordgubbar, sydde klart min examensklänning, åkte kundvagn och hade allmänt kul i skolan.









I juni hade jag picknik, åt årets första glassar i vårsolen, åt pizza med fina vänner, firade examen i min egensydda klänning, tittade på joels student, firade midsommar, och ellens 18 års dag.













Juli bjöd på sol och värme, ännu mer grillning, moläta och en fin stockholmsresa med besök på grönan och massa shopping.









I augusti blev det grillkvällar och fiskning med släktingar som var på besök, picknick med mina fina vänner och kräftskiva.







I september åkte jag till london med engelska klassen och turkiet med familjen.















åkte med klassen till gnarp på inköpsresa




I oktober var klassen med på trendmässan.







I november klädde jag ut mig till judith&judith och firade halloween



I december var jag med i ljusdals luciatåg, sydde klart min jacka, shoppade loss i gävle med brudarna, firade jul, födelsedag och nyår.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar