måndag 25 mars 2013

för vi har tagit studenten ..... om 72 dagar

Idag fick vi våra studentmössor, dom var efterlängtade kan jag säga. Direkt när vi hade testat dom drog vi till fotostudion där det blev en hel del fotande, kul att ha kvar sånna minnen, "dagen när vi fick studentmössorna" för snart står vi ju där och har tagit studenten, arbetslösa och bakis, eller något sånt trevligt. På tal om studenten börjar jag få ångest, har hittat typ 5 studentklänningar jag vill ha, har en aning beslutsångest, kanske jag ska köpa alla och byta klänning varannan timme, eller? Har också ångest över projektarbetet, idag började jag äntligen med det, men det är långt ifrån klart. Nej men nu ska jag iallafall fortsätta skriva på det en stund, så jag kan sova gott inatt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar