torsdag 18 april 2013

when you hold me i'm alive

Att säga att jag vaknade upp på fel sida idag är verkligen inte att ljuga. Kände mig så sjukt trött, irriterad, stressad och bara allmänt nere. Att jag klev upp och såg att det regnade ute och insåg att jag skulle bli tvungen att cykla till skolan i det vädret gjorde inte saken bättre. Väl i skolan kändes allt bättre iallafall, precis som det alltid brukar göra. Efter två lektioner och en riktigt snabb lunch på 25min så skrev vi religionsprov som gick bättre än förväntat, och då kändes allt riktigt bra igen. Nu ikväll har jag pratat med min finaste som alltid gör mig så glad, och som för övrigt kommer hit imorgon, kan lätt vara det bästa som händer på hela veckan, att jag äntligen får träffa han igen. Har också tagit mig tid och skrivit på samhällsuppgiften, så nu är jag klar med G-delen, bara VG och MVG kvar nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar