onsdag 19 februari 2014

19 februari

Efter en lång paus är jag nu tillbaka, jag ska försöka uppdatera lite oftare, det är vad jag vill iallafall, det är ju så kul att blogga, men när tiden inte riktigt finns till blir det svårare. 
Just nu sitter jag på tåget mot mitt Ljusdal, där det tråkigt nog är begravning som väntar. Ska också försöka hinna med något roligt när jag ändå är där. Förra helgen var jag faktiskt också i Ljusdal, men då var det två sjukhusbesök inplanerade. Det ska bli så skönt med lite långhelg, det kan jag behöva för att försöka bli av med min förskylning som jag gått och dragit på i evigheter, börjar bli less på att vakna upp på nätterna av en hostattack eller av att inte kunna andas. Kombon av mitt dåliga immunförsvar och att jobba med barn kanske inte är så bra, men jag ÄLSKAR verkligen mitt jobb, så det är värt att bli sjuk ibland! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar