fredag 9 maj 2014

home is where the heart is

Hallå där. Sitter just nu i min kära säng hemma i Ljusdal. Det är verkligen något speciellt att sova i den här sängen, i det här rummet, att vara i det här huset. Det är ju trots allt här jag har växt upp och spenderat de 18 första åren av mitt liv. Även om jag har tagit beslutet att flytta härifrån och även fast jag inte ångrar mitt beslut så är jag så glad att jag får och kan komma hem hit när jag vill, för det här kommer alltid vara hemma, hemma i mitt Ljusdal. 

Idag har jag varit på sjukhuset en sväng, sen hängt på stan i hudik med mamma och Ellen, ätit lunch och fixat nya pass eftersom de gamla snart går ut. 
Idag har det bara regnat och regnat hela dagen, så jag håller mina tummar för att det är lite bättre väder imorgon, vore ju trevligt om man märkte att det var maj iallafall! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar