fredag 2 april 2010

throw up your arms into the sky, you and I

det känns otroligt härligt att kunna säga att det efterlängtade påsklovet äntligen är här, men jag brukar alltid få panik när det är lov, det är ju så mycket man måste göra, och bara för att det är lov så betyder det ju inte att man inte har en massa plugg att göra, för det har man, en hel hög.
igår kväll var det g-fest, en toppen kväll med massa dans och roligheter, men nästa gång ska jag ha skönare skor, annars avlider jag nog.
det blev förstås ganska sent igår, och imorse när jag vaknade och såg på klockan och insåg att den endast var nio, så höll jag på att smälla av, varför kan jag aldrig sova länge när jag vill ?
men som tur var så lyckades jag somna om och sova någon timme till, den gången vaknade jag mitt i en dröm, av att ellens mobil ringde.
när jag vaknade så kände jag ett obeskrivligt sug efter hamburgare, och mycket riktigt så bestämde vi oss för att våran frukost skulle ätas på sibylla, det måste ha varit den onyttigaste frukosten jag nånsin ätit, men det var det värt . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar