torsdag 15 april 2010

you know i'm bad, i'm bad

dålig uppdatering igen . .
jag känner mig helt enkelt inte på blogghumör nu för tiden, så mycket annat som händer.
men nån gång ibland ska jag väl hinna slänga in nåt.
idag hade jag, linnéa, cagla & malin muntliga nationella i matte, jag tyckte det gick bra, och jag är glad att det är över, nästan iallafall.
imorgon fortsätter det med nästa del, skriftligt då, känns som det kommer gå åt skogen, härligt!
i helgen har jag inte mycket planerat, eller inte för morgondagen iallafall, faktiskt inget alls, helt värdelöst.
men en sak som inte är helt värdelös är att vi får intagningsbeskeden imorgon, eller vem vet, det kanske blir helt värdelöst . . jag är iallafall sjukt nervös, och har bestämt mig för att om jag inte kommer in så ska jag hoppa av skolan ett år, eller gå och dö kanske vore bättre. (y)
nu ska jag försöka komma på bättre tankar, känner att jag bara skriver massa negativa saker annars,
ha det bra, p u s s .

1 kommentar:

  1. du vet att muntliga inte är över va ? vi har sista delen kvar . ;p

    SvaraRadera