fredag 12 november 2010

would it be beautiful? or just a beautiful disaster

idag är det äntligen fredag, nu när man äntligen har vant dig att gå i skolan så blir det helg igen, känns lite konstigt.
Idag vaknade jag upp med träningsverk i hela kroppen, efter tre jobbiga träningar igår så är det ju det minsta man kan förvänta sig. Det var en ganska bra skoldag idag, vi var nere på mode&kläder hela dagen och sydde, trots att det blev väldigt fel för mig ett antal gånger så ligger jag bra till med min kjol.
Ikväll bestämde jag mig bara för att stanna hemma och ta det lugnt, kändes verkligen som det behövdes, och jag kan ju inte påstå att jag är på något bra humör för att göra något heller.
Imorgon hade jag planerat in bio, men så blev det inte, så nu har jag ingen aning vad jag ska hitta på, men den som lever får se !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar