tisdag 2 november 2010

ny månad, nya tag.

med en ny månad så har ju bestämt mig för att väcka liv i den här bloggen, en gång för alla.
nu har jag bestämt mig, jag ska skriva och lägga upp bilder här, JAG SKA !
fick lite ideér av en smart tjej i min klass, vid namn linnea, hennes idé var att alla vi i klassen ska lägga upp dagens outfit och liknande varje dag på våra bloggar, jag nappade direkt på förslaget!
så nu har jag iallafall något att lägga upp här!

för övrigt så har vi bokat en resa till gran canaria, vi sticker om 20 dagar, och blir borta en vecka i värmen, underbart.
höstlovet har också rullat igång, har inte hunnit göra såå mycket än, men igår blev det iallafall sex and the city kväll med julia, maja och ellen, fast det roliga var ju att vi glömde kolla på det, och satt och pratade istället. haha !
och ikväll , om cirka en timme så drar jag iväg på dansträning, gryyymt.

1 kommentar:

  1. Haha, knasigt! tycker att vi ska styra upp en riktig sex and the city kväll =D Puss

    SvaraRadera