fredag 19 augusti 2011

you can't make it feel right when you know that it's wrong

Har nu haft en liten bloggpaus i två dagar, men nu är jag tillbaka.
I onsdags åkte jag med mamma och ellen till birsta för lite höst shopping, trots att jag hade lovat mig själv att inte köpa nå mer kläder i sommar, men nu är det väl typ höst, eller ?
Blev iallafall en heldag där borta, 13 timmar, närmare bestämt.

Igår hade vi en sista dansträning, inför det lilla uppträdandet vi ska ha på lördag. Annars då, skolan börjar på måndag, var in på mode&kläder en sväng igår, och då insåg jag att det kanske inte blir så hemskt att komma tillbaka ändå, till min mysiga lilla klass och mina trevliga lärare. Det är ganska kul att nästan alla utom vi på slotte började igår, haha !

Nu ska jag klä på mig, sen ska jag möta upp ellen, vi ska ut på en liten presentjakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar