torsdag 1 september 2011

första september

Kom precis hem efter en ganska jobbig dag. Det här med att gå till klockan fyra varje dag känns inte riktigt bra . . Har iallafall varit och fikat lite med min underbara storasyster nu efter skolan. Det var riktigt trevligt, eftersom det var ett tag sen vi umgicks nu.

Idag körde vi konditions och styrketest på idrotten, fan vad min kondition har blivit sämst alltså, måste verkligen sätta igång att springa igen. Men lite starkare har jag iallafall blivit, konstigt nog. Har en stark känsla av att jag inte kommer kunna röra mig imorgon, denna träningsvärk ni vet . .

Imorgon är det fredag, då ska vi på mode&kläder bege oss till gnarp, för att köpa tyg. Typ som en inköpsresa, det låter liksom lite mer vuxet.

Nu ska jag lägga mig i sängen och dö en stund, ja det låter som en bra idé.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar