tisdag 20 september 2011

I let it fall, my heart

Hej!
Hade verkligen fullt upp igår, därför hann jag inte med något inlägg. Plus att jag har gått och blivit sjuk, världens huvudvärk, ont i halsen och en näsa som inte går att andas igenom.
Släpade mig iallafall till skolan igår, i regnet. Sen begav jag och malin oss mot kläppa för lite dansträning, och till sist vidare mot bion för att jobba. Kom inte hem för än klockan var sju, då fixade jag lite mat innan jag däckade i soffan.
Idag kände jag mig mer eller mindre tvungen att stanna hemma, eftersom jag åker bort på lördag och helst inte vill vara sjuk när jag är utomlands. Så idag har jag kurerat mig med glass och te, och självklart alvedon och massa halstabletter.
Nu ska jag se på one tree hill, och försöka bli frisk tills imorgon !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar