söndag 16 oktober 2011

It's a crime against the heart, you know

Idag är det söndag, och jag känner att den här dagen bara har flygit förbi, vaknade upp imorse hos en trevlig person, sen har dagen bestått av tv-tittande, plugg, och träning. Kände mig riktigt sugen på att springa och inte behöva tänka, och det var precis vad jag gjorde, när jag kom hem efter springturen körde jag igång ett riktigt styrkepass här hemma, så imorgon när jag vaknar har jag nog en hääärlig träningsvärk, härligare än vad jag redan har! Men skönt är väl det, om det är möjligt att bli beroende av att ha träningsvärk, så kan jag säga att det är precis vad jag är för tillfället!

Nu ska jag krypa ner i sängen och öva lite på vad jag ska säga på den muntliga redovisningen på engelskan imorgon, wish me luck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar