måndag 24 oktober 2011

we found love in a hopeless place

Idag har varit världens längsta och effektivaste dag, trots att humöret inte har varit på topp, eller ja inte på insidan iallafall. Efter skolan cyklade jag hemmåt och pratade lite med min kära storasyster. Sen mötte jag upp min fina vän julia för en promenad runt kyrksjön, en väldigt snabb sådan också, eftersom jag skulle jobba. Och nu har jag precis kommit hem. Nu ska jag fixa lite mat, och eftersom jag är ensam så blir det väl pasta, så underbart gott! Det är det som är bäst med att vara ensam, att man kan äta precis vad man känner för! Sen ska jag sätta igång med lite plugg, eftersom jag har värdlens dummaste uppsats som ska skrivas imorgon, så nu måste jag försöka få in så mycket fakta som möjligt i hjärnan!
pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar