torsdag 6 september 2012

we're breathing in the same air

Efter en seg start på dagen så drog vi igång med UF som första lektion, det känns faktiskt som vi är en bit påväg med vårt smyckesföretag. Vi träffade också vår rådgivare till företaget idag, en väldigt trevlig och ambitiös människa, känns såå bra! Känner att den tiden som är kvar av året kommer bli så fullspäckad och rolig, har massor med saker som ska göras, nu närmast fixa praktik, fixa modeller och sy upp outfits till designtävlingen om en månad, ordna med företaget, sen är det modevisning i november, och där på slutet avslutar jag med en vecka i egypten över jul, och sist men inte minst ska jag ju äntligen få fylla 18 också! Så nu ber jag till gudarna att jag ska få känna mig frisk, orka med allt och helt enkelt få må bra, allt skulle bli så mycket lättare då. Nu ska jag sätta mig ner och skissa lite balklänningar, som också ska göras!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar