torsdag 21 januari 2010

can't get you out of my head.




som sagt var så går tiden väldigt fort . .
imorgon är det fredag igen , åh så skönt det ska bli med helg!
SO provet idag kändes väldigt bra, bättre än jag trodde, svarade faktiskt på precis varenda fråga, ganska stolt över mig själv . .
denna torsdags eftermiddag började först med att jag och malin gick till banken , helt ensamma, ingen av oss hade tidigare varit på banken själva, så det var lite pirrigt. .
senare kom min kära syster hem och åt middag, innan idag hade jag inte sett henne på två dagar (lång tid enligt mig).
efter middagen fick jag faktiskt lite hjälp med engelskan av henne också, duktig syster har jag ialla fall, (ibland).
nu ska jag fortsätta min kväll med att krypa ner i sängen med en kopp te, och se en film tror jag.
pusssssen.



1 kommentar:

  1. banker är lite läskiga . . man tror att man måste vara knäpp tyst . :/

    SvaraRadera