torsdag 7 januari 2010

it's time to be a big girl now, and big girls don't cry

igår när jag vaknade, så vaknade jag som en helt ny människa.
jag bestämde mig helt enkelt för att jag ska förändras, eller jag har förändrats nu.
jag ska bli mer vuxen, bete mig vuxet, ta ansvar för mina handlingar, sluta vara den fega lilla personen jag tidigare (enligt andra) har varit .
jag vill inte vara liten längre!
jag ska ta viktiga beslut, om min framtid och andra saker som rör mitt liv.
jag kände för att bara lämna allt gamalt och bli en ny person, med nya perspektiv, det känns bra, men jag är samtidigt rädd, om jag inte lyckas så vet jag hur dåligt jag kommer må över det, hur jag kommer känna den där känslan, som en kniv i hjärtat, som jag har gjort förut. . .
men det är sånna risker man får ta.
jag har bestämt mig nu, för att verkligen satsa på det här.
jag ska lyckas !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar