söndag 31 januari 2010

i'm lost in this dream, i need you to hold me.

så var det söndag , igen . .
och imorgon är det skola, igen . .
kommer troligtvis att frysa ihjäl imorgon, för vi ska nämligen åka skridskor, och om jag inte fryser ihjäl så slår jag nog ihjäl mig, kan ju knappt stå på ett par skridskor . .
helgen började så trevligt med middag hos malin , lax och pressad potatis , och till efterrätt någon slags chokladtårta, och efter det massor av popcorn och chips med bea, mätt var man efter det!
igår blev det lite filmtittande , och en kall promenad.
idag blir det troligtvis lite plugg, sen blir det bio med malin , trevligt!
just ja, nu har jag köpt träningskort så nu ska jag börja träna ordentligt, och jag har faktiskt också dragit ner på godiset, jag äter äpplen istället, mycket nyttigare, och (nästan) godare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar