måndag 8 februari 2010

måndag.

hallådär!
överlevde skridskoåkningen idag, det var faktiskt ganska roligt!
imorgon är det nationella prov i svenska (läsförståelse) , jag har börjat bli skapligt nervös nu . .
jag är inte lika nervös till torsdag, då det är nationella igen, då är det uppsats skrivning, vilket är en av mina starka sidor har jag upptäckt.
idag tog jag tag i no boken, och pluggade lite till provet på onsdag, och jag insåg att jag verkligen inte fattar något alls, det går bara inte in i min hjärna, vet inte hur jag ska få det att göra det heller.
den här veckan har vi tre prov och två inlämningar/redovisningar.
är det det här nian består av ? massa prov HELA tiden, det är knappt så man hinner göra annat än att plugga . .
ikväll sover min kära syster hemma, så jag blir hemma med henne, och myser.
men jag kanske tar mig en liten promenad snart, om jag nu orkar . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar