tisdag 9 februari 2010

previsto es el futuro

äntligen har vi klarat av det första nationella provet, bara nio kvar nu . .
imorse var jag nervös så jag skakade, men det var inte så hemskt och svårt som jag hade föreställt mig .
imorgon är det no prov, och jag känner mig för en gångs skull väldigt påläst och smart!
men det är ju dom gångerna det brukar gå som sämst . .
idag har jag även planerat min framtid, efter gymnasiet så ska jag gå textilhögskolan med inriktning på modedesignutbildningen, (om jag kommer in förstås.)
alltså ska jag bli mode designer i framtiden.
den enda nackdelen är att det högskolan tyvärr ligger i borås, ganska långt att flytta, men då är jag ju trots allt 18, hoppas att jag känner mig redo att flytta ända dit då.
nu ska jag ta en dusch, sen sätta mig framför tv:n.
pussss.

1 kommentar:

  1. Då har vi en sak gemensamt, för jag vill liksom också bli modedesinger :D <3 /Becciz

    SvaraRadera