tisdag 9 mars 2010

äntligen vååår, eller ?



våriga kläder, allt från gina.

äntligen börjar vårkänslorna kika fram, igår var det +8 utomhus, det är ofattbart att det var på plussidan tycker jag, helt otroligt!
gårdagen började med fika på finess med kix tjejerna, då bestämde vi att det var dags för singstar kväll igen.
så på kvällen gick vi till emelie, och jäklar vad kul vi hade, sjöng gjorde vi så fönstren nästan gick sönder! haha, nejdå skojade bara, men sjöng mycket gjorde vi.
denna dag började med att jag vaknade tidigt trots att jag hade bestämt mig för sovmorgon så
vaknade jag vid nio, tidigt för att vara lov.
men det får väl förklaras så att jag vaknar tidigt för att jag är van att gå till skolan.
i allafall så blev det fika på finess även idag, men idag med sällskap av julia & molly.
sedan gick jag till bion och tjänade lite pengar igen.
idag var det dock inte lika varmt, +3 ser jag nu att det är, men det är ju bra det också.
nu ska jag äta middag, är grymt hungrig!
pusspuss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar