torsdag 25 mars 2010

isvaksräddning.

idag känner jag mig grym! det kanske beror på att jag hoppade ner i en isvak för en stund sen, cagla också , lika grym är hon!
kallt var det , men det var lätt värt det, så till alla som inte gjorde det; ni kommer ångra er!
det roliga var ju att ingen trodde att jag skulle våga, men jag gjorde det!
jag kan ju säga att dom som inte hoppade ner vet inte vad 'att frysa' är.
nu såhär efteråt har jag fått världens adrenalin kick, därför känner jag mig grymt taggad inför spinning ikväll med biffelina.
det sämsta med dagen var att jag glömde mina jenas där, men jag fick för en stund sen veta att cagla råkade få med sig dom hem. :D
nu ska jag och min adrenalin kick gå och plugga lite, innan jag skriver något riktigt tokigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar