tisdag 23 mars 2010

did someone break your heart inside ?

dagen
sovmorgon , sen engelska,
svenska blev riktigt kort, vi fick sluta efter ca 5min, resultatet blev då 4 timmars håltimme, istället för 3. då blev det lunch på finess med cagla & malin .
efter det tror jag vi gjorde allt som går att göra på en håltimme, riktigt drygt var det.
till slut när alla 4 timmar hade gått så började elevens val, (textilslöjd.) hann klart med min lilla-my-outfit. toppen!
eftersom det är tisdag idag så innebär det ju att det är en sån här stressig dag, dans klockan fyra, så jag hann inte mer än hem innan det var dags att åka igen!
imorgon är det nationella i engelska, hoppas på ett bra resultat, eftersom uppsats är min
starka(ste) sida.
nu ska jag fixa morgondagens outfit, sen se på desperate housewives.
xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar