måndag 17 maj 2010

paying for the things I never done

nu skulle man kunna säga att sommaren är här, riktigt härligt !
det har varit riktigt skönt med lång helg, jag har hunnit med riktigt mycket, men såklart inte lika mycket som jag hade planerat .
igår tog jag mitt förnuft till fånga och städade garderoben, vilket verkligen behövdes !
jag vet nu vart jag har allt, och det går att hitta utan probelm (nästan iallafall)
det som är bra med att städa garderoben är att man hittar så mycket som man inte ens visste att man hade, helt underbart !
jag hade faktiskt tänkt lägga upp bilder på det, men självklart så har kamerasladden gått och gömt sig, typiskt att när jag för en gångs skulle ska lägga upp bilder här på bloggen så går det inte . .
men här ska letas !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar