tisdag 18 maj 2010

you got me thinking about my life

sådär ja !
nu har sladden återfunnits, eller rättare sagt jag fick be min kära syster att ta med hennes sladd hem, och det gjorde hon !

dagen har varit som alla andra tisdagar, tre lektioner innan lunch, sen en himlans lång håltimme innan dagen avslutas med elevens val , textilslöjd i mitt fall .
på slöjden ville inget samarbeta, jobbigt .
efter skolan mötte jag upp syster för en fika på finess och några andra ärenden, riktigt kul var det när vi kom ut från coop, vi skulle ta våra cyklar, det vi ser är att ellens cykel ligger ner under en annan cykel, hon blir genast arg som ett bi, och tänk innan hon fått upp sin cykel, det var en rolig syn det !
sen när vi cyklar hemmåt så märker vi att något är fel med bakhjulet, eftersom det låter som en gräsklippare, och självklart kan jag inte hålla mig för skratt , haha ! riktigt kul var det .

annars så har mamma äntligen bokat tid för manikyr och nagelförlängning till mig, det ska göras innan balen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar