tisdag 4 maj 2010

you're so ridiculous, i can barely stop

imorse när jag vaknade upp , och såg ut genom fönstret så fick jag en chock, vad såg jag , om inte snö ????!!!
det är ju fan maj, snart sommar, inte ska vi ha nån jävla snö då !
fy fan vad arg jag blev då, men det var bara att cykla till skolan i det hemska vädret, hade liite sovmorgon eftersom vi hade volleyboll DM , härligt !
volleybollen gick sämst, helt värdelöst, synd att vissa inte ens anstränger sig . .
men nu när jag tänker efter så gör det inget att det gick så dåligt, jag kan bara skratta åt det .
nog om det .
idag hade vi våran sista riktiga dansträning (om man inte räknar med extra träningen vi la till)
, på söndag är det uppvisning och vi fick precis färdigt dansen, hoppas att den sitter nu då!
nu ska jag tagga inför nationella biologi som är imorgon, det kommer gå värdelöst för mig . .
p u s s . <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar