söndag 4 november 2012

be strong girl

Idag för prick två år sen började det här helvetet, idag har jag levt med det i två år. Den tiden är egentligen ingenting i jämförelse med hur länge till jag kommer leva med det . Resten av mitt liv, varenda dag, för all framtid . Så mycket jag har lärt mig dom här två åren, och så mycket jag har fått stå ut med, så stark jag har blivit under tiden , så dåligt jag har mått . Så många gånger jag har gråtit mig till sömns och undrat varför just jag . Så mycket jag har offrat och så många som inte förstått . Men det är bara att acceptera , att fortsätta leva för jag har inget att välja på .

3 kommentarer:

  1. Klarar du det hit, klarar du det livet ut. Jag vet att det är tufft, men det fixar du. Du är ju en trooper! ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack för dina ord, dom stärker! Och som jag sa tidigare, det hjälper att läsa din blogg, den inspirerar. Ja precis. ;)
    kramkram

    SvaraRadera
  3. Åh vad kul och tack så mycket att du skriver det Karin - att jag inspirerar dig! :)
    Bamsekram!

    SvaraRadera