torsdag 15 november 2012

breaking dawn

Idag är det torsdag och jag har spenderat min dag på skolan , har varit på ett litet samtal med syven för att prata om framtiden, det ordet tycker jag låter sjukt skrämmande . Framtid . Det innebär att man måste börja planera vad man ska göra efter skolan . Det finns såå mycket jag vill göra, sen finns det saker jag inte kan göra, och sen finns det också de saker jag borde göra, så vad väljer man? Ska man strunta i drömmarna, eller ska man fortsätta drömma? Det tåls att fundera på .
Har iallafall spenderat kvällen på bion där det visades breaking dawn part two. Den var bra, väldigt bra. Den hade det mesta, spänning, lite småläskiga scener, även roliga scener. Sen också dessa kärleksscener som jag blir galen på, blir så himla irriterad på lyckliga slut och romantik, för det är ändå saker som aldrig skulle hända i verkligheten. Jag har tröttnat på sånt .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar