måndag 10 december 2012

it's time to be brave, say i'm not afraid

Sitter och lyssnar igenom gammal musik och kollar på gamla bilder. Åh vad jag längtar tillbaka till det förflutna ibland, till mitt gamla liv. För allt är ju så jäkla förändrat nu, precis allt är annorlunda nu. Allt var lättare då. Fast jag säger inte att det är dåligt nu, det mesta är bättre. Men det var bra då också, när man var mindre.
Var iallafall till tandläkaren idag, det gick bra, som det brukar göra. Det är väldigt skönt att jag slipper ha massa krångel med tänderna också, eftersom jag springer på sjukhuset flera gånger i månaden som det är nu så vore det ju liksom extrem otur om jag hade behövt tandställning eller hade haft massa hål i tänderna eller något sådant också. Man får vara glad för det lilla har jag lärt mig, för det kan ju alltid vara värre, faktiskt.


Bland de gamla bilderna hittade jag en aningens suddig cam-bild på mig och malin som jag slänger upp här, har för mig att den är sen i 9an innan vi drog på g-fest, haha.

2 kommentarer: