onsdag 19 december 2012

strong enough

Har precis kommit hem från sjukhuset, kan lugnt säga att det var mitt värsta sjukhusbesök någonsin. Träffade min nya läkare på vuxenmottagningen, förstod inte vad läkaren sa och det kändes som han tyckte att allt var mitt eget fel och att jag hade mig själv att skylla. Men det blev bättre sen. Saknar redan barnmottagningen, det var det enda positiva med att vara under 18. Fick iallafall en liten julklapp med mig från min favorit på barnmottagningen . Om det inte var så att jag skulle börja resan mot egypten ikväll så skulle jag säga att den här dagen var värdelös och att livet suger. Men nu har jag turen att inte behöva säga det.

2 kommentarer:

  1. åååhh vad roligt att du också fått en uppmuntran av MinStoraDag! Det är du värd.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är jättekul, har fått lite biobiljetter och sånt av dom . :) och tack fina du för att du tycker det!

      Radera