lördag 8 december 2012

try to get over it

Idag tog jag en ordentlig sovmorgon, när jag vaknade och insåg att klockan var halv två så blev jag lite förvånad, med tanke på att jag somnade strax före tolv igår kväll. Fattar inte riktigt hur jag kan sova hur mycket som helst och fortfarande vara trött, att tröttheten aldrig försvinner. Fast jag har ju oftast svårt att somna på kvällarna och när jag väl gör det så vaknar jag flera gånger varje natt, men ändå, jag sover ju massor. 
Idag är det iallafall lördag och jag har hållit mig till helgens planer än så länge - att inte göra något. Egentligen hade jag och ellen tänkt åka till pappa idag, men eftersom hon är i hennan så blir det svårt, kanske skulle ha försökt fixa det där jäkla körkortet ändå, så man kan klara sig själv, för är det nåt jag hatar så är det att vara beroende av någon annan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar