måndag 28 januari 2013

för du betyder ingenting, nej

Idag är det måndag igen, och bara en vecka kvar för mig här hemma i ljusdal, för nästa måndag befinner jag mig i stockholm, där jag kommer spendera kommande månad, så nu tänker jag ta vara på den här veckan och umgås med alla jag kommer sakna. Och det börjar väl bli dags att packa också, men frågan är bara hur fan man packar för en hel månad? Jag får ju inte precis plats med allt det mina garderober innehåller i väskan, så här gäller det att tänka igenom och prioritera, fy fan vad svårt. Har också en jäkla samhällsuppgift som jag borde ta tag i, men jag kommer hela tiden på mig själv med att försöka hitta på ursäkter för att slippa göra den, jag är skoltrött alltså. Idag har jag iallafall tagit vara på tiden genom att umgås med fina vänner med lite god mat och tjejsnack, det kommer bli så tomt att inte få träffa mina fina brudar på fem veckor, dom som jag annars träffar varje dag.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar