söndag 13 januari 2013

it's cold around me

Efter en promenad hem från jobbet i detta kalla väder så myser jag nu ner mig i soffan med en kopp varm choklad med minimarshmallows.
Oturligt nog har jag också lyckats dra på mig något problem med mitt öga, jag var ju på ögonmottagningen förra veckan och skulle kolla upp en grej, men istället för den grejen hittade hon en knöl i mitt öga, som jag alltid haft, och i den knölen en ögonfrans som pekade in i ögat och irriterade , den bestämde hon att noppa bort, och nu har det förmodligen blivit någon infektion i den knölen där ögonfransen satt, antagligen för att mitt immunförsvar är nersatt och jag är så känslig mot allt, och för att min kropp inte orkar läka ihop saker . Så nu kan jag inte ha smink heller, typiskt .





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar