tisdag 15 januari 2013

i wanna scream and shout and let it all out

Åååååhhh, har suttit i timmar nu med samhällsarbetet som aldrig vill bli klart. Är uppe i 2539 ord nu och än är det inte klart på långa vägar, är inte ens klar med G delen, och sen har jag VG och MVG kvar. Men som tur är så har jag tills på fredag på mig att bli klar. Det värsta är att det är så sjukt jobbigt att sitta stilla och att jag blir alldeles snurrig av att sitta vid datorn för länge.
Annars då, började dagen med att må dåligt, har knappt fått i mig nån mat alls idag efter som käken gör ont, väldigt ont. Hade också så himla ont i ryggen i morse när jag vaknade, och förmodligen feber, och för att inte tala om mitt öga som inte vill ge sig. Men efter en stund på skolan med fina vänner blev jag på bättre humör, och efter lunchen kom jag igång ordentligt och satte igång med balklänningarna. Sen har jag också hunnit med att jobba ett pass nu ikväll innan jag satte mig med det här helvetes plugget. Men nu ska jag iallafall ta och vila ögonen från datan och krypa ner i sängen framför ett avsnitt av sex and the city innan det är sovdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar