torsdag 14 februari 2013

she's so lucky

Idag är det alla hjärtans dag som alla pratar så mycket om. Förut var faktiskt den här dagen min favoritdag,  men då var jag liten. Nu påminner dagen bara en om att man är ensam. Fast jag bryr mig faktiskt inte. Jag tycker det går lika bra att fira den med någon man tycker om, en vän eller familj. Helst av allt skulle jag vilja vara med mina fina där hemma, men eftersom jag inte befinner mig på hemmaplan så går det tyvärr inte. Tänkte först att jag skulle lyxa till med en ask geléhjärtan, men jag kände mig inte sugen på godis. Då tänkte jag istället att jag skulle äta nån god middag idag, men när jag stod där och skulle välja mat så kunde jag inte komma på något jag var sugen på. Så det fick bli en god potatis och purjolökssoppa istället, helt okej det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar