lördag 15 augusti 2009

dålig uppdatering , jag vet .


















skriver lite kortfattat om förra helgen i ramsjö . torsdag kom jag och ellen till ramsjö , umgänge med robin , joel , gösta & peter . film och kortspel i husvagnen och inte mycket sömn . fredagen blev en sväng i göstas båt , bading och annat skoj . natten till lördagen blev ännu mera film och kort , vi bestämde även att den som somnade först skulle man rita på , och ingen kan väll gissa vem som blev första offret ? till sist blev det morgon . jag och ellen åkte hem . väl hemma la jag mig i sängen , senare då jag reste mig upp började mitt huvud snurra , det blev svart för ögonen och jag ramlade ihop på golvet , sen började andningen att strejka . det slutade i alla fall med sjukhuset för min del - vätske , sömn och näringsbrist . m y c k e t r o l i g a d a g a r .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar