onsdag 5 augusti 2009

good girl .

idag är det onsdag , och det betyder att det är torsdag imorgon , vilket är bra ! för torsdag innebär att jag & ellen åker till ramsjö , och ska träffa robin , väldigt efterlängtat från min sida ! det ska nämligen bli den bästa dagen på hela sommarlovet har jag bestämt .
jag längtar nå så otroligt , tror jag ska gå och lägga mig tidigt så det blir morgon fort .
annars så har jag varit duktig idag , jag och ellen har klippt gräset , ellen har städat sin garderob också , jag tänkte faktiskt också göra det och det är ju tanken som räknas , right ? och sen så dammsög jag faktiskt hela mitt rum , fast det var nog igår . . . men jag är duktig ändå ! förövrigt så spillde jag ut ett paket grädde över hela kylskåpet i morse , när jag skulle ta fram juicen . ( inte så duktigt kanske ) mamma blev ju lagomt glad på mig då . men jag kunde då knappt hålla mig för skratt , lite kul var det ju faktiskt .
nu ska jag gå och längta mer till imorgon .
take care , <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar