tisdag 18 augusti 2009

everything has an end .

hej hallå alla glada !
idag är det en regnig dag , precis som dom flesta andra dagar har varit den här sommaren . . . idag är det tråkigt nog den sista riktiga kvällen på sommarlovet , och jag vill verkligen inte tillbaka har jag nu insett . därför har jag och malin bestämt oss för att hitta på något roligt ikväll , som ett bra avslut på sommaren .
i söndags bestämde jag och malin oss för att vi skulle sova i tält . först hittade vi inte tältpinnarna , men som tur är så är min mamma bättre på att leta än jag , så hon hittade dom till oss . så tillslut fick vi upp tältet . senare på kvällen gick vi ut i mörkret väl utrustade med ficklampor , dator , bärbar dvd , och det bästa av allt , B E N & J E R R Y ´S , i love it ! skrämd blev man också , av katten . . . tillslut somnade två M O D I G A tjejer ! vi är bäst malin !

1 kommentar: