söndag 30 augusti 2009

honey , honey , you make my day !

hejsan !
idagens är det söndag . imorse vaknade jag upp bredvid malin , vid sju nån gång , men jag lyckades somna om en stund trots att malin snarkade riktigt mycket ! gårdagen tillbringades ju hos malin , väldigt trevligt måste jag säga , du är bäst malin ! och jag har märkt att jag har ganska lätt att somna när jag tittar på film , det har nog malin också märkt . . .
när vi båda vaknat till så åt vi frukost och gjorde oss i ordning för att cykla till älvvallen där vi skulle titta på match som spelades av ljusdal p15 mot färila , vinst till ljusdal blev det ! (Y) inte för att jag är så intresserad av fotboll , men det var kul ändå .
IMORGON HAR JAG SOVMORGON ! :D jag är överlycklig !
kände bara att jag var tvungen att säga det , så nu vet alla . lite onödig info , men men , så är det .
nu ska jag hoppa in i duschen och sen se nån bra film tror jag .
pussssen . <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar